Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-20, 11:45   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå siterer jeg bare den ene personen jeg kjenner med silikonpupper, men i følge henne kan hun ikke sove uten bh en gang, fordi silikonet tynger og huden har blitt slappere med alderen.

Vel. Det er ganske individuelt altså.

Jeg kan jo være litt motvekt. Jeg har tatt det og har ikke angret en dag. Jeg er svært lite jålete sånn egentlig. Bruker sjelden sminke, går bustete på butikken i slitt joggebukse og har et ganske avslappet forhold til resten av kroppen. Men akkurat brystene betydde mye for meg. Jeg har ikke mye, det er knapt synlig med klær. Men jeg føler meg mye mer vel. Jeg tenkte på det i mange år før jeg faktisk opererte meg. Jeg tenker dette er et valg alle får ta for seg selv, som alt mulig annet.

Ps! Jeg både går og sover uten BH. Det er absolutt ikke tungt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat