Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-20, 00:33   #782
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Her er jeg også. Helten er ikke så bekymra, men det er til gjengjeld søskna hans og deres familie der. De er født og oppvokst i de værste områdene og er i tillegg fargede demokrater.

Det er bokstavelig talt helt "Texas" der borte. Jeg har britiske og norske venner, og flere snakket i forkant av valget om å flytte hjem. Noen av disse har enda ikke slått seg til ro på tanken om at Biden er deres neste president. Det er drastisk å skulle flytte hele livet ditt med mann og barn pga en politisk leder. De føler seg rett og slett ikke trygge.

Jeg har også en tidligere bekjent, Crazy-banana army hustru, hvit, kristen, som jeg har måtte fjerne, det tippet over for henne i 2014/15, FB og Twitter kontoen hennes blir blokkert daglig. Så nå har hun flyttet seg til en ny app - Parler, det lille jeg leste om denne vitner om at det er nynasistenes samlingssted.

Jeg sammenligner Trump med en avdød leder som regjerte tidlig 1930 til hans død i 1945, og flokken som fulgte lderen den gang er ikke ulik den vi ser i USA i dag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 17-11-20 kl 00:42.
Fløyel er ikke aktiv