Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-20, 22:35   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?

Blomkål.

For flere år siden holdt vi på med gavekasse. Den varte i årevis, jeg husker ikke hvor mye vi betalte til den. Gikk typisk til kollegaer som fikk baby etc.

Når en kollega slutter, ordner ledelsen gave. Jeg har tenkt at det er fra alle de ansatte, men det er vel egentlig fra arbeidsgiver, det er jo kommunen som betaler. Men det blir presentert som en gave fra oss på jobb. Vi betaler altså ikke inn noe for dette. Jeg tror vel egentlig det samme skjer hvis noen får barn, blir 50 eller gifter seg. Vi betaler iallfall ikke noe, men man får gave.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat