Tråd: ABUS kodelås
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-07, 21:11   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.871
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABUS kodelås

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Gammel tråd, men: Nå har jeg nettopp vært i kjelleren og sagd over min ABUS-lås pga nøkkelknekk. Jammen glad jeg for en gangs skyld ikke hadde låst den fast i noe, slik at jeg kunne bære den hjem over skuldra i høstmørke (så sikkert ganske tvilsomt ut).

Jeg har forresten utrolig dårlig med forbryter-utstyr, en kjip liten baufil var det jeg kunne finne. (Likevel tok det bare 10 minutter, men jammen er jeg svett). Note-to-self: kjøpe forbrytergreier så jeg har noe å falle tilbake på når karierren går i dass.

I forrige uke var faktisk mannen i aksjon med baufila, han også. Plutselig skjønte jeg hva som var fordelen med kodelås tross alt, da nabojenta knekket nøkkelen i Abuslåsen sin. (Høres kjent ut, ja? ) Mannen var nesten litt småskuffet over at det gikk så lett å file over låsen, da han side uhellet sist har hatt våte drømmer om en batteridreven vinkelsliper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat