Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-15, 22:44   #74
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis du skal klare noe du syns er vanskelig må du bestemme deg for å gjøre det. Ikke la det være noe valg.
Denne tråden vitner ikke akkurat om at en fast bestemmelse er tatt.


Og du, det er ikke tyngre å sykle i 45 minutter om man er tykk enn om man er tynn. Det er tyngre om man er i dårlig form enn om man er i god form. :såh!:

Nå er du straks oppe! Jeg heier på deg!


(PS: hvorfor tror du det er bedre for forbrenningen å trene på morgenen?)

Det er sjelden man er ganske tjukk og i knallform, det er vel ikke akkurat å lyve å si det. Ellers så vitner denne tråden om at jeg trenger et spark bak ja.

Helt ærlig, så klarer jeg ikke å gjøre ting selv om jeg har bestemt meg mange ganger. Aner ikke hvorfor det er sånn, og det er utrolig irriterende at jeg tillater meg å droppe ting jeg vet jeg skal. Nå kjører jeg heller litt tvang, dvs jeg skal prøve ikke tenke så mye på det i ukene fremover, bare gjøre det.

Ang forbrenning, så har jeg lest det flere steder. Bare å google det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat