Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-18, 18:27   #18
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk i naturen

Djises. Jeg må innrømme at hvis jeg hadde blitt snakket til av et voksent menneske for å snakke for høyt ute i friluft, så hadde hun sannsynligvis blitt bedt om å ta seg en bolle og finne seg et sted uten folk overhodet. Hun må gjerne irritere seg, men jeg hadde ansett det som mye mer uhøflig av henne om hun hadde snakket til dem, enn at de er støyete. Joda, det går an å ta hensyn til andre. Jeg er enig i det. Men utestemmen har man faktisk lov til å bruke når man er nettopp ute. (Med mindre det er en særdeles god grunn til at man skal være stille.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat