Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-18, 09:49   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den perfekte reisesekken?

Hiawata konfirmeres neste år, og jeg tenker litt på praktiske ting jeg kan tipse ham om å ønske seg. Og en reisesekk er jo det! I familiens sekkestall finnes det bysekker, skolesekker og en liten dagstursekk, men ingenting praktisk for han å pakke i på leirskoletur for eksempel. Så en sekk som åpnes langs hele så den den pakkes som en bag, og aller helst med en dagstursekk som klipses på ser jeg for meg som perfekt. Eller?

Bruksområder: leirskoletur, tur med hvite busser, interrail, muligens en fjelltur?

Dere sekke-erfarne; hvor stor sekk trenger man til en 3-5 dagers leirskoletur? Er sånne med påklipsbar dagstursekk smarte? Tenker f.eks på Osprey Fairpoint.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 30-09-18 kl 10:17.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat