Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 23:10   #34
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du varmepumpa som airconditioner om sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

jeg kunne seriøst tenkt meg å montere det på soverommet. Bill.mrk. Skråtak i 2. etg uder svart tak med kveldssol. Det er seriøst over 30 grader der inne når det bikker 15 grader ute. Jeg sover ekstremt dårlig hjemme om sommeren.

Det gjorde vi. Første sommeren etter innflytelse ble det montert rimelig pumpe på soverommet vårt med kjøling som hovedgrunn. Jobber natt og her er stort vindu mot riksvei, skråtak og sol fra ganske tidlig til seint. Før den ble montert våkna jeg etter kun tre timers søvn med 35 varmegrader her inne og dundrende hodepine. Nå bruker vi den på natta også, deilig. Selvsagt vært bedre med vindu åpent men for mye bråk.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat