Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 10:29   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trønderfilmen - hva tycks?

Jeg må si at da jeg hørte om denne - en fylkeskommunalt bestilt hjemmelaget sang og musikkvideo som reklame for fylkessammenslåing, så hadde jeg ikke store forventninger.

Det BER jo om å bli kleint og pinlig, hele resepten. Diverse trønderkjendiser som synger med nebbet de har i en ganske enkel, rett frem sang, på trøndersk. Med koselige snutter av trønderliv her og der.

Og så er den KNALLBRA! Jeg fikk, helt på alvor, gåsehud! Det er en skikkelig, skikkelig god produksjon, men ut over det så aner jeg ikke hva de har gjort for å bare bryte ned alle instinktive reaksjoner som sarkasme og ironi og flauhet, og bare funke! Til og med Helena Mikkelsen er med.

Antar at alle har sett den, men her er den, til glede for nye lyttere:

https://youtu.be/UtzrjIqlmcE

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat