Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-19, 17:02   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ville du tatt med deg kolleger og spist i Oslo sentrum nå?

Jeg skal ta med meg teamet ut, og har vurdert Centralen - men hvor hadde DU bestilt for 5-6 kolleger en onsdag i Oslo sentrum? Gangavstand fra Spikersuppa, noen er ekstremt vinkyndige (ergo tror jeg Centralen utgår, jeg ser de er veldig på naturvinkjøret), noen er kanskje litt lite giret på fermentert mat (aka ikke Centralen). Makspris 850 per kuvert, så da utgår alle de morsomste. Og ikke drop-in.

Noen gode tips? Er Teatro helt dødt en onsdag?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat