Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-19, 22:30   #6
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Jeg har lært meg å se på alle smutthullene og gjøre det beste ut av de. Vi har som de fleste en super hektisk hverdag hvor vi begge jobber fulltid og gjerne litt mer enn det også, vi har tre barn som alle har krevende fritidsaktiviteter/treninger som innebærer mye utstyr og deltagelse fra oss. Alle tre trener nesten hver dag og må kjøres til og fra, de fleste helgene går også med til barnas aktiviteter. Har derfor lært at mest mulig deltagelse og engasjement gjør at dette også er gøy og fint i stedet for slitsomt og tidskrevende.
Er en reser til å få til egentrening inne i mellom alt annet - gjerne mens barna trener, sene kveldsturer med hunden i nydelig natur og med hodelykt, sommer som vinter, hjemme eller på hytta. Jeg elsker å gå langrenn så det gir meg masse masse masse enten det er 3 ganger hastende rundt i lysløypen på kvelden mens barna trener, eller det er fine turer sammen med barna i helgen på hytta.
Det siste hastende kveldsbadet før solen går ned på hytta om sommeren.
De fine minuttene med kvalitetssamtale med mannen når vi får til det.
Nydelige soloppganger eller solnedganger. Jeg er til det kjedsommelige en litt mase-mamma når vi er på tur: "Åh dere, se på den nydelige utsikten/blomsten/vannet/grønnfargen til treet/solen etc etc." Prøver å gjøre barna oppmerksomme på å være takknemlig og tilstedeværende i vakker natur, og det gjør noe med meg også. Det er så herlig når de selv takker for en fin tur etter at vi har vært ute. Jeg prøver i det hele tatt å være veldig bevisst vakre øyeblikk i hverdagen og fylle opp hodet med det i stedet for alt hverdagstresset som jeg kjenner nok på.
Tror nok stikkordene mine er natur, familie og trening.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat