Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 09:04   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg tror mange har altfor store forventninger til seg selv og dette med kvalitetstid med barna. Forsøk involvere dem i det du gjør som f.eks. matlaging. Kan bli mange fine stunder av det. Vi tuller og tøyser mye mens vi lager mat, og det er blitt slik at vi trekker til kjøkkenet når vi hører andre er der.

For neg selv gir bøker fine pusterom, og jeg har alltid en papir-, lyd-, eller ebok tilgjengelig. Har jeg 5 minutter ledig så er det frem med den.

Å, jeg hadde sånne ambisjoner om kvalitetshverdagstid med barna på kjøkkenet, og det gikk så utrolig åt skogen. Når man aldri kunne lage noe med 3 egg i fordi HAN FIKK KNEKKE TO EGG OG JEG BARE ETT!!!!! for HVER MINSTE TING så var det ikke mye kos eller kvalitet over det.

Jeg er glad for å ha en tett flokk, altså, men noen ting mister man virkelig i flokk-dragsuget.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat