Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 22:02   #70
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Superdry har butikk på Oslo City (og Norwegian Outlet).

Og på Strømmen.
Jeg legger svært lite merke til hva ungdommen har på seg bortsett fra de som utelukkende har Abercrombie and Fitch klær og som lyser Se jeg har vært i USA i ferien(ja, har noen av de på vennelista på fb). Da blir jeg litt fnisete.
Ellers lite merkeklær her i huset. Guttungen har hatt litt skatetypemerkeklær kjøpt på salg, men går nå med palestinaskjerf og buttons og har Cheguevaraplakat på rommet. Alt er en fase tenker jeg og jeg kan forstå at ungdommen gjerne vil ha litt merkeklær fordi det er in. Vi var vel ganske like med Ball-genser, Mephistosko og Monclaire dunjakke. Jeg hadde allikevel ikke sponsa genserer og vesker til flere tusen. Eldste har Parajumper dunjakke, men den sparte hun til og kjøpte brukt på finn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat