Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 09:22   #80
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Samme her. Tenker lite over sånt. Har ei 12 år gammel jente som heller ikke har noe forhold til hvilke merker som er ut eller inn (med unntak av de stygge adidas-buksene, om det kan kalles merkeklær, men det gjelder bare akkurat de buksene, hun har ingen interesse av adidas generelt). Abercrombie & Fitch eller Hollister tror jeg knapt hun har hørt om. Hun har noen plagg fra Tommy Hilfiger, fordi faren handlet på en eller annen outlet da han var en tur i USA i fjor. Men jeg tror ikke hun engang tok notis av hva slags merke det var på klærne da hun fikk dem (vi kom heller ikke på å gjøre noe vesen av det), og jeg har heller ikke hørt om at noen av vennene har påpekt det.

Tror heller ikke noen av vennene hennes er særlig opptatt av merker heller. Hører aldri noe snakk om det i alle fall. Jeg har ikke lagt merke til om noen av dem har dyre merkeklær, som sagt jeg følger ikke helt med og ville neppe tenkt over det om de hadde det. De har helt vanlige klær, ikke noe som utmerker seg. Mulig det kommer mer av sånt til neste år, når de begynner på ungdomsskolen.

Akkurat slik har vi det også, veldig fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat