Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 12:03   #62
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lese barnas dagbok osv

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

(...)

Så nå sjekker jeg loggen hvis hun har sittet ved maskinen alene en stund. Ikke for å "ta" henne om hun har vært inne på ulovlige sider, men for å forklare henne litt om dataverdenen om hun faktisk fortsetter å være inne på sider vi har sagt at ikke er lov.
(...)

Det tenker jeg er lurt, og hun er jo bare 9 år.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

(...)
Og dagbøker holder jeg meg langt unna. Husker hvor skuffet jeg var da jeg fant ut at min mamma leste dagboken min.
Men vi kommer nok til å ha en avtale på at vi får lov å sjekke loggen med jevne mellomrom.

Og om man har mistanke om narkotika og annen kriminalitet så er det noe helt annet selvfølgelig.

Når det gjelder papirdagbøker, dagbok på fil eller passordbeskyttede steder, så håper jeg og tror jeg at jeg ikke kommer til å lese jentenes tanker.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat