Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 09:14   #72
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lese barnas dagbok osv

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg ser at du sier du jobber med ungdom, så da lurte jeg på om du hadde gjort deg opp noen tanker om slike "halv-åpne" sider på nett. Jeg tenker på slike hjemmesider som zefid nevnte, msn space, forum ol. Det som kjennetegner alle disse rommene er at brukeren selv kan velge hvor "privat" h*n vil være. Jeg har feks et msn space som ikke er åpent for noen (nå står det ikke noe der, da! ). En hjemmeside som er åpen for hele verden. Og jeg er her på et forum hvor en god del vet hvem jeg er, men jeg antar det er mange som ikke vet det eller har mulighet til å finne det ut.

No jobbar eg med både media og ungdommar, så nokre tankar rundt temaet har eg nok gjort meg
Mitt inntrykk (altså ikkje vitskapleg dokumentert) er at mange ungdommar opnar for alle av frykt for å gløyme nokon, i den tru at berre vennar vil finne vegen til slike forum. Eg har lest om konkrete ungdommar (som eg kjenner) sine psykiske problem, voldsepisoder, løgner, hemmelegheiter og anna gruff på det opne nettet. Det skremmer meg å sjå kor opne dei er, og kor sårbare dei gjer seg for folk som veit å utnytte slikt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat