Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 15:01   #50
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Eit anna aspekt når det gjeld dette med kjønn og statistikk, er at kvinner er overrepresenterte i midlertidige ansettelsar og deltidsstillinger. Når ein er midlertidig ansett og blir sjuk, mister ein den kontakten med arbeidslivet som ein har i fast stilling. Det gjer det òg vanskelegare å få utnytta restarbeidsevne.

Eg skulle ønske det fanst statistikk som skil mellom 100% sjukemelding og 20% sjukemelding i løpet av dei 52 vekene. Det at det blir registrert i same pott, er med på å ta bort nyansene her.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat