Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 15:04   #52
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg er enig i at det er raust, samtidig som jeg ser det at for noen som får en alvorlig sykdom( for eksempel kreft) vil ha mer enn nok med å gå gjennom behandling og restitusjon om ikke man skal få økonomiske problemer også. Mange har ikke tusenvis til overs hver måned og vil trenge en periode til å gjøre grep for å klare seg på mindre penger. Jeg mener at man må i så fall finne ordninger som ikke tar knekken på disse.

Jeg tenker at kreft er i mange tilfeller en diagnose der 100% sykepenger burde vært mer enn 1 år. og at man for andre diagnoser kanskje heller hadde kortere enn 1 år med 100%.

Men det er forskjell på kreft også, å skjære bort en føflekk er betydelig mindre belastende enn å gå gjennom cellegift og stråling, så man kan ikke ukritisk si at kreft er kreft heller.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat