Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 15:13   #58
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det mener jo jeg også. Men folk blir jo så forbanna når noen ymter frampå om at det bør være forskjell på "kreft i tykktarmen" og "stiv i hele kroppen om morgenen, trøtt og slapp og mangler motivasjon til noe som helst, vil bare ligge på sofaen når jeg kommer hjem.: Den siste der trenger ikke en lang sykmelding, altså.

Problemet ditt, ift rødprikkene du nevnte, er at du ikke greier å diskutere dette på en objektiv og overordnet måte. Når du skriver at man må kunne diskutere dette uten å få en haug tragiske sykdomshistorier i hodet, så bør du selv også kunne diskutere det uten å komme med den typen nedlatende og ignorante eksempler.

Det virker som om du ikke er så interessert i dette temaet utover at det irriterer deg at noen, i dine øyne, er borte fra jobb uten å være syke nok. Det er en helt uinteressant problemstilling for meg å diskutere, men det finnes sikkert nok av folk som er enig med deg om det er det du er ute etter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat