Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 12:22   #253
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store hundetråden

En av mine venninner driver oppdrett på griffon. Hun er i tenkeboksen med hva hun skal gjøre med den ene valpen som kom i siste kull. Hun tenker faktisk litt på om hun skal plassere den hos meg på halvfôr. Jeg har ikke hilst på valpen og får ikke gjort det før til sommeren, men jeg er ikke fremmed for tanken, egentlig. Hun er skikkelig fin, og til tross for at hun pr dd ser ut som en petit brabancon så blir hun en griffon belge. Dvs hun røyter lite. Og jeg liker hundene. Det eneste jeg ikke liker ved dem er at de har så kort snute...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat