Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-20, 09:32   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvintring av stauder

Enig i at det kan stå, men her på Vestlandet er det ofte så vått at alt råtner. Det er ikke like pent og «høstlig», altså. Grå, råtne blader på for eksempel hosta er dritstygt. Jeg fjerner det. Andre planter er penere om høsten, men ofte er mye ødelagt av fukt og regn.

Jeg har forresten iherdig fjernet blader av primula i en måneds tid. Ikke fordi de var så stygge, men fordi de tok så stor plass og jeg ville ha andre planter der. Men de fortsetter å komme opp hele tiden. Jeg tror vi har primula hele året her. I fjor blomstet den faktisk midt på vinteren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat