Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-21, 21:09   #98
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hvor beviselig det er hva slags blod som strømmet i årene på en dronning for 200 år siden, er jeg ganske skeptisk til, gitt. Poenget er at serien aktualiserer rasespørsmål både ved å caste fargeblindt og ved å kommentere på en eksisterende disputt om «renheten» i Storbritannias rojale blodlinje.

Ja, det vet jeg. Jeg uttalte meg ikke om det.

Angående det jeg uttalte meg om, så modererer jeg meg til å si at de fleste historikere er skeptisk til den teorien. Jeg skal ikke påberope meg å være ekspert på dette, så jeg burde vært mindre bastant.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat