Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 13:48   #782
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Jeg vet ikke hvordan det er nå, men da jeg gikk på vidergående var det veldig umoderne å tenke på lønn når man valgte yrke. Man skulle velge noe man kunne trives med, og penger var ikke alt. Så jeg tror ganske mange gikk inn på utdanninger de syntes virket interressante uten å tenke så mye på hva som kom i lønningsposen eller for den saks skyld - hva slags fritidsbestemmelser og hvilke arbeidsgivere som var aktuelle etterpå. Jeg liker jobben min kjempegodt og jeg har helt grei lønn. Men hvis jeg hadde skjønt hva slags arbeidsgiver jeg kom til å ha er det mulig jeg hadde valgt en av de mange andre utdanningene jeg også hadde lyst på. Jada, jeg vet jeg hadde et luksusproblem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat