Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-15, 01:12   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesvasken flyter over - klagetråd

Jeg er sikkert rar, for jeg liker å vaske tøy. Men jeg har et system som virker for meg.
Tøyet sorteres i ulike dunker. Når en dunk er full, er det bare å hive det i maskinen og sette på en vask. Det meste tromles, med unntak av mikrofiberkluter og skjorter/trøyer + bukser. Ferdig tromlet tøy hives i en kleskurv som står på toppen av trommelen. Når den er full, tas den med inn i stuen og tøyet legges sammen mens man ser TV.

De som trener, vasker selv tøyet sitt og henger det opp. Jeg vasker ikke slikt tøy, hvilket betyr at de må gjøre det selv eller trene med skittent tøy. Sistnevnte skjer ikke. Glemmer de å ta det ned fra snoren, hiver jeg det bare inn i vaskeromsskapet. Ute av syne, ute av sinn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat