Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 08:44   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger kjøkkentips!

Hva med å velge noe du synes er kult nå, og når du om fire år er lei av det så kan du male dørene? Slik tenker jeg i hvert fall. Jeg kan ikke tenke meg at det finnes et kjøkken som jeg ikke er lei av etter noen år. Uansett om det er hvitt, trefarget eller lilla. (Helt ærlig, har du noen gang vært hjemme hos noen som har ti år gammelt kjøkken hvor det fortsatt er et lekkert kjøkken? Det er kanskje greit nok, eller til og med slik at det ikke er nødvendig å bytte det ut på en stund. Men lekkert? Nei, kun kjedelig. Og kjedelig har det da antakeligvis vært helt siden det var nytt.)

Hvis du synes grått kjøkken er supert - go for it! Nordmenn er visst verdensmestere i oppussing, så da bytter du bare dører når du er lei, eller maler over.

Selv er jeg ikke glad i grått. Skulle jeg valgt kjøkken i dag ville jeg hatt høyglanset dør i blått eller hvitt. Kongeblått, heter det det? Ser for meg at det ville blitt skikkelig spenstig. Med aluminiumsdetaljer, og respatexbord.

Lykke til med valg av kjøkken, og keep us posted!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat