Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-17, 19:12   #134
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.545
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det trodde jeg ikke heller altså.

Og jeg mener selvsagt at man ikke trenger å la alle konvensjoner, skikk og bruk fare. Men jeg syns det er symptomatisk at kvinners klesdrakt blir utsatt for mer granskning, tolkning, fordømming og ikke minst angst for å trå feil enn menns.

Det er jo klart enklere for menn da, siden dress og slips aldri blir feil. Men med en gang en mann begynner å bevege seg utenfor dress-rammen, og velger noe annet, så står han nok i like stor fare for å trå feil og bli utsatt for fordømming og tolkning som en kvinne. Bare på andre måter enn akkurat det med å "by seg fram".

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-12-17 kl 19:47.
My er aktiv nå   Svar med sitat