Tråd: Jul i svingen
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-17, 00:25   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen

Vi ser, alle sammen. Det er nok ikke ungenes umiddelbare favoritt, men vi har kalender som hører til, så de ber om å få se når den er åpna. Det er nok ikke den TV-kalenderen som gir meg mest julestemning, men jeg synes den fungerer fint som springbrett for refleksjon og samtale. I dag snakka vi om hvem i en familie som skal bestemme, om Agnetha bare er sånn veldig streng, eller kanskje er nødt til å stramme inn ekstra fordi Marvin finner på så mye rart og bare vil tøyse og ikke jobbe, og om det er lurt å spise syltetøy rett fra glasset. Ungene ser at voksne kan være uenige og bli venner igjen.

Nå har vi visst begynt å se Snøfall også, de viser den visst i barnehagen, og treåringen vil gjerne se på nytt med oss. Jeg synes egentlig han er litt liten til å se den uten foreldre tilstede, men... Vi ser sammen og snakker om det som er skummelt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat