Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-18, 11:13   #64
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser man forskjell på en bh og en bikinioverdel?

For min del kan jeg godt legge merke til at det er en bh og ikke en bikini, men det spiller ingen rolle for meg. Tenker man kan godt velge å ignorere det - særlig om man uansett skal ligge på solsenga si med en bok, på et Ving-anlegg.

Hvis det er slik at man ikke ønsker noen oppmerksomhet rundt det, tror jeg jeg likevel ville prøvd å unngå bh. Selv om folk ikke bryr seg, kan det blikket som er et mikrosekund for langt, fordi de tenker «bh - hvem bryr seg» være like greit å eliminere. Skal man til et sted hvor folk bryr seg, og får det sjokkerte utrykket i ansiktet «unevnelige! På stranden!!», høres det ikke ut som om det er noe for deg. Da kan det være like greit å skaffe «bikini» og unngå det. Tenker jeg, da. Selv om man synes forskjellen er betydningsløs og uforståelig, hvilket jeg prinsipielt er enig i.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat