Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-19, 14:44   #15
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemelding på eksamen ungdomsskolen

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Enig. Ille nok med de som ber om begrunnelse for karakter uten å være misfornøyd eller ha planer om å klage, de synes bare det er interessant å vite. Har bare vært sensor på universitetet da, men husker at jeg, midt oppi en svært hektisk planlegging av feltarbeid, to dager før jeg skulle reise, ble bedt om å skrive begrunnelse for karakter til en student som fikk A. Man har jo krav på begrunnelse, men den kan være skriftlig eller muntlig, så jeg ga da beskjed om at hun fikk komme innom kontoret mitt hvis det var veldig viktig for henne, så kunne jeg forklare det for henne. Men hun dukket aldri opp. Denne studenten ba om begrunnelse for absolutt alle karakterene sine, bare fordi.

Det må være spesielt for høyere utdanning, for dette stemmer ikke for vgs, og jeg er rimelig sikker på at det ikke stemmer for grunnskolen heller.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat