Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-15, 10:51   #9
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med SMEG-ovner

Ja, klart modell har mye å si. Men angående SMEG så har jeg sett litt ulike tilbakemeldinger på selve kvaliteten; at merket er overpriset rett og slett. Uansett, det er denne 90 cm-modellen jeg tenker på (tror jeg): http://www.homestore.no/produkter/19...sjon-pyrolyse/


Nå er jeg imidlertid i tenkeboksen om vi kan ha ovn av denne typen likevel fordi jeg ikke får det helt til å gå opp med resten av layouten på kjøkkenet. Tanken er nemlig at kjøkkenbenken ovnen blir en del av skal være 80 cm dyp, og da er jeg rett og slett usikker på om det er mulig å få det å se bra ut med frittstående en ovn som er 60 cm dyp. Da blir det enten et innhuk der ovnen står eller vi må legge en smal benkeplate (evt. felt med fliser) på baksiden av ovnen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat