Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 23:10   #55
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Jason Fforde: The Well of Lost Plots. Helt strålende humor
2. Stephanie Pearl-McPhee: Knitting Rules. Delvis morsom, men ikke hennes beste.
3. Arto Pasiliinna: Kollektivt selvmord. Kjempemorsom og absurd humor. Veldig skandinavisk. Anbefaler den gjerne videre.
4. P.D.James: The Murder Room. Jeg har alltid sansen for P.D.James. Kanskje ikke hennes beste bok, men absolutt lesverdig.
5. Maeve Binchy: Night of Rain and Stars. Egentlig litt skuffet. Jeg liker Maeve Binchy, men dette må være den dårligste boken hennes. I hvert fall den dårligste jeg har lest.
6. Camillla Läckberg: Havfruen. Veldig godt skrevet, og veldig trist. Jeg synes at det er vondt og vanskelig med bøker der barn har det vondt, og her er det et barn som har hatt det fryktelig vondt.
7. Karl Ove Knausgård: Min Kamp 1. Etter all avisdiskusjonen og etter at en vennninne anbefalte den veldig, så fant jeg ut at jeg måtte lese den. Og jeg synes at den er god. Til dels veldig godt skrevet, og med en vilje til å fortelle fra eget liv, som jeg synes er fascinerende. Jeg har leste i halvannen time nå i morges og det er en bok som ikke helt gir slipp på deg.


Lydbøker

1. Michael Palin: Around the world in 80 days. Jeg er stor Palin fan. Han skriver godt, og han leser godt og lydbøkene hans er en fryd. Anbefalt.




Blå er ikke aktiv   Svar med sitat