Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-18, 10:31   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk når det ikke måkes

Det er ganske merkelig hva folk føler de kan kreve eierskap til.

Min familie gikk en del på ski i min barndom. Vi fant en fin rasteplass litt utenfor skiløypene hvor min pappa brukte tid og krefter på å bygge en "sofa" i snø som vi kunne sitte på, mens vi ungene lagde skihopp og tilhørende løyper. Men etter at vi hadde lagt tid og krefter i dette, så var det ofte at andre syns dette var en flott rasteplass, så da måtte vi lete etter en ny plass.

Det samme gjelder for parkering i offentlig gate. Det er tilgjengelig parkering for alle biler der de kommer til. Man eier ikke en plass selv om man har måket bort snøen. Vi eier ikke alle gateparkeringene utenfor vårt gjerde selv om det er vi som har fylt i den lange gropen som var der tidligere (og som fremdeles er på andre siden av veien).

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat