Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-19, 13:37   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.857
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hellas sommer 2020 - trenger litt hjelp

Gutta mine vil til Hellas. (Jeg vil bare til Italia.) De vil dra til et sted der det er klart vann og gode muligheter for snorkling.

Jeg og mannen vil ha sjøutsikt, og er generelt ikke så glad i sandstrender, men skjønner at man ikke slipper unna det. Vi orker IKKE å bo på ett sted i to uker, men kunne kanskje tenkt oss å være på to ulike steder. Vi orker ikke å bo på et helt "øde" sted, det må være restauranter og litt liv der.

Vi har kun vært på Rhodos, og dit vil vi ikke igjen. Jeg har ikke peiling på Hellas i det hele tatt.

Er det noen som har vært på noen perler i Hellas de vil dele med oss? Gutta vil på det aktuelle tidspunktet være 14 og 17.5 år. De er ikke så kravstore egentlig, bare de får leke og base i havet og/eller bassenget.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat