Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-19, 15:11   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor underlimt dobbelvask til kjøkken og servant til bad?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg så den andre tråden din om kapping, har det løst seg eller skal jeg spørre min bedre halvdel ?

Takk for tilbudet! Men siden vi nå har greid å hente benkeplaten og funnet ut hvor grufullt tung den er så tror jeg ikke vi greier å flytte den noe særlig mer. Planen nå er å leie en sirkelsag og kjøpe et diamantblad til den, og kappe selv. Jeg har snakket med ganske mange steinprodusenter og håndverkere de siste dagene, og må si jeg er ganske nedslått mtp. gjenbruk og miljø. Det er ekstremt liten vilje til å ta på seg en så lite jobb, og hvertfall ikke om de ikke har tjent penger på å selge meg selve benkeplata selv først. Så det er "Nei, vi gjør ikke jobber under 25.000/Nei, så lenge vi ikke har solgt plata/Nei, men du kan kjøpe ny plate av oss til 40.000" over så godt som hele linja.

Så nå har det gått prestisje i det for meg. Ikke F om jeg skal kjøpe en ny plate. Det ligger så mye benkeplater på Finn, og det er helt horribelt at det ikke går å gjenbruke dem fordi håndverkere ikke vil gjøre to-tre billige kutt i dem. Jeg har nå YouTube-utdannet meg på å sage i komposittstein, og skal vise dem, alle sammen. (og funker det skal jeg søren meg ta på meg å kappe plater for alle andre som vil kjøpe brukt, men ikke alltid finner i perfekt lengde. Tallulas benkekapperi til tjeneste. )


(og ang. pris på servantmøbel: du har rett i at de er kreisi dyre. Men vi har allerede ganske mye restmaterialer og skal bygge selv, enten med gjenbruk av en kommode, eller helt fra bunnen selv i plywood. Jeg har vurdert laminatplate på toppen da. Eller om det funker med avkappet på den plata vi har kjøpt nå)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat