Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-19, 20:02   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg gir alltid beskjed om jeg oppdager det, uavhengig av beløp. Jeg gikk en gang inn igjen og betalte en god morgen yoghurt som hadde blitt liggende igjen i handlevogna. Jeg gjør meg virkelig ikke til tyv for småpenger.

Jeg tenker at det er forskjell på at jeg glemmer noe i vogna og at den som sitter i kassa glemmer å slå inn noe. Det første vil jeg jo sannsynligvis legge merke til når jeg kommer ut og det er jeg som gjør en feil, men jeg merker det ikke om de slår inn 3 av noe istedetfor 4 når jeg er på helgehandel og så lenge jeg har lagt alt på båndet føler jeg at jeg har gjort mitt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat