Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 23:56   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljøfokuset - fokuserer vi på det riktige?

... For ikke å snakke om at vi bør bli mindre folk. Definitivt.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

I mitt hode, så er det jo de to øverste her vi burde konsentrere oss om? Altså klarer vi å redusere en av de to øverste her med 5%, så er jo effekten LANGT større enn om vi flyr 5% mindre innenriks.

Må bare legge til at jeg mener at det er noe juks med tallene for flyvininger. Klimaregnskapet er vel slik at det er fordelt på land, så det som er over internasjonalt farvann ikke regnes. (Tror i alle fall jeg husker riktig) Har jo ikke noe å si for innenlandsflygning, da

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat