Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-19, 12:40   #10
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke trådløse øretelefoner skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

De har jeg vurdert! Sitter de godt i ørene? Det eneste som gjør at jeg nøler, er at jeg ikke har bestemt meg for om jeg vil ha helt uten ledning, men de pluggene er jo til gjengjeld større.

Ja, de sitter veldig godt i ørene. Mye bedre enn feks. Jabra sine. Jeg valgte med ledning fordi jeg ofte løper med kun én i øret. Da er det enklere å bare la den ene henge enn å løpe med den i hånden. Mannen har helt trådløse og det er litt mer knot med de. Den høyre må sitte i øret for at begge skal fungere.
De er vanntette, og sitter godt selv om svetten siler av meg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat