Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 11:18   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å kaste mat

Jeg hadde utgraving og opprydding i fryseskapet forleden. Det er ikke stort, bare tre skuffer - men jammen var det mye rart som lå der. Kastet en hel bærepose med fisk som jeg ikke aner hvor kom fra, men jeg minnes å ha sett posen da vi bodde i forrige leilighet - og det er over ett år siden. Rett i søpla med den. Fant rester av nyttårskalkunen også - to store kalkunklubber som nok burde vært spist i januar. Gikk samme vei som fisken.

Hvordan hadde det vært hvis vi hadde stor fryser? Tør ikke tenke på det.

Så i går hadde vi pizza med alle kjøttdeigslumpene som var nedfryst + et par kyllingfileter og en pose ost som dukka fram samme sted. I dag blir det lapskaus av noe reinkjøtt jeg fant i nederste skuff.

Må spise ut av fryseskapet nå, før vi handler inn til jul.

I kjøleskapet har vi mere oversikt, og er flinkere til å spise opp.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat