Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 11:27   #13
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å kaste mat

Jeg kaster en del mat til tider. Det meste jeg kaster er gammelt brød og pålegg. Jeg prøver å oppdra mann og barn til å ikke åpne nye påleggspakker før de har sett om det er en annen som er åpnet. Jeg prøver også å legge den nye skinkepakka under den gamle, men min kjære åpner nytt likevel. Det kan stå 3 melkekartonger i kjøleskapet som er nesten tomme osv. Da blir mor sint, men hjelper det? Nei.

Jeg blir litt frustrert. Når jeg kom hjem etter å ha vært borte i over to uker. Var det masse mat jeg måtte kaste. På kjøkkenet sto det også to Cornflakespakker som var nesten tomme...... Jeg liker å ha orden, men det er neimen ikke lett.....

Puhh......godt å få det ut......grmff.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat