Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-17, 09:31   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du mormor/farmor/morfar/farfar eller bestemor/bestefar?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Da finner man jo måter å skille det på. Jeg hadde 3 mor og 2 far, det var aldri noe problem å vite hvem jeg snakka om siden jeg heiv på stedsnavn etter helt automatisk. Det gjør niesa mi også.

Ja, selvsagt, men det var snakk om hva som er enklest, og det kommer jo an på perspektivet. Det er enklere for meg at alle kaller meg bestemor, sånn sett; både de jeg er farmor til og de jeg er mormor til, men for meg som barn var det enklere at alle hadde sitt eget begrep.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat