Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-17, 13:10   #100
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Leser ei håpløs bok som heter "De gamles krig" av John Scalzi, fordi den av en eller annen grunn lå på kindlen min. Ante ikke hva den handlet om, og det viste seg at den var omtrent så langt vekk fra min sjanger og interesse som det er mulig å komme, men nå må jeg liksom lese den ferdig, når jeg har begynt på den. Er 54% ut i boka, og gleder meg til horisonten er ferdig utvidet i den retningen, slik at jeg kan lese noe litt mer givende.

Basert på denne sender nå Amazon anbefalinger til kindlen min av alt fra blodige splatter-historier til Danielle Steel.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå