Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 13:03   #272
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Jeg tenker at det kan godt hende man burde sett om man fant en løsning på dette som gjorde at barnehagene ikke måtte stenge denne dagen, men jeg må innrømme jeg synes det er veldig mye som bør prioriteres først. Personlig vil jeg mye heller ha bedre dekning ved sykefravær i barnehagen året gjennom for eksempel, enn å slippe disse dagene. Og så ser jeg for meg at løsningen ville blitt noe tilsvarende som personalmøteløsningen i vår barnehage; redusert bemanning en hel dag uten opplegg og sleng en pølse etter ungene til lunsj.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat