Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 13:15   #276
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og om det gjelder 1 dag i løpet av året, så hadde hvertfall jeg hatt råd til en fridag. (Selvfølgelig om det passer med arb.situasjon)
Jeg har "problemet" jeg også fordi jeg jobber i bhg selv og har et barn i en annen barnehage. Men det er rart at det alltid løser seg likevel?!

Eh? Man er jo bare nødt til å få det til å løse seg. Noen er heldige og har pensjonerte foreldre i nærheten, andre må ta barna med på jobb. Eller tar en egenmeldingsdag. Dette kunne vært ordnet på annet vis.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat