Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 22:40   #121
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg rydder og vasker opp gryter og tilbehør underveis i matlagingen, kan virkelig ikke fordra å sette meg for å spise når det ser bomba ut bak meg.
Det hjalp en god del da vi kom inn i en rytme med å ha strøkent kjøkken da vi legger oss, og så setter jeg på oppvaskmaskinen på timer så den starter ca 7, da tømmer jeg den mens jeg lager kaffe og frokost om morgenen, og kan sette inn oppvask underveis i middagslaging også.
Det er irriterende å måtte rydde oppvaskmaskinen før man får vasket benker og ryddet av bordet etter middag syns jeg.

Jeg gjør også sånn, jeg heter jo ikke Hyacinth for ingenting, hehe, men det blir unektelig mye etter middag også. Tallerkener, bestikk, gryter, glass etc etc.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat