Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 15:49   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du ting "på hjernen"?

Ja, og som oftest er det musikk. Men jeg er generelt en hang-up-person. Det er perioder det går i ting og jeg blir som regel ekspert på akkurat denne tingen i den perioden. Akkurat nå kan jeg det meste om tekstilhjørnesofaer fra IKEA feks. En helt egen nisje. Ellers så er jeg et scoop om du lurer på noe om cloudbaserte renderfarmer og det konseptet eller kanskje WordPress? Bare å spørre! Kan en hel del om små og store ting som ikke har noen som helst sammenheng.

Eller er ikke dette å ha noe på hjernen? Jeg tenker jo på dette ustanselig, det er jo derfor jeg blir god i det...?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat