Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-20, 21:21   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Nå har jeg vært på Kvadrat. På DNA, Skoringen, Eurosko/Shoe Gallery, Nilsson sko og Din Sko. Og kanskje noen flere jeg ikke husker. De hadde en del, men mye det samme. Jeg fikk ikke sjekket ut alt jeg skulle ønske, men jeg fant da ut av en del ting.

Det ene er at størrelsen min er 38 uansett. Greit å vite. Det andre er at alle de brune og svarte modellene ble kjedelige på foten. De fargerike vil jeg heller ikke ha, men heldigvis likte jeg godt Arizona i cognac med big buckle (sistnevnte i gull). De hadde bare vanlig bredde, men jeg vet de finnes i smal modell. Det fikk jeg ikke prøvd, men jeg har ekstremt smal fot, så jeg håper en smal modell vil passe meg.

Ulempen er at de koster 1700 kr. Glem det. Jeg håper jeg finner dem billigere på nett. Og ikke altfor dyr frakt.

Men det er greit å vite hva jeg ønsker meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat