Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-20, 15:20   #349
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Ja, de har vel brukt opp budsjettet sitt.

Sånn bortsett fra at det ikke er noe samsvar med husets utside og innside, så syns jeg det har potensiale, jeg. Skobadekaret var kanskje litt over the top, og jeg er ikke så begeistret for flisegulv i alle rom, men med litt farger og litt mindre møbler i skinn og stål så kan det bli kult, tror jeg. Det er verre at det er bygget så tett innpå det gamle huset, det er litt som å bo i uthuset til noen, liksom.

Ellers er det jo ikke spesielt dyrt. Et åtte år gammelt hus på 188 kvadrat for 6 mill.

__________________

Tallulah er ikke aktiv