Tråd: Julekortmotiv
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-07, 14:08   #4
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekortmotiv

Det kan bli veldig oppstilt, men det spør jo helt hvordan dere gjør det da.. Dere vil vel heller ikke få med hele huset, men bare deler av det så det kan bli kjempekoselig og litt sånn "velkommen til oss"-kort om dere f.x. fokuserer rundt inngangspartiet. Eg. umulig å si når en ikke har sett huset, men jeg tror nå det da.


Jeg lurer forresten også på det samme... selv om jeg har tenkt å ha bare barna da.

Jeg lurer på om det er mulig å få dem til å sitte og holde på med noe "julete", à la lage julepynt, stearinlys osv. på bordet også ta bilde utenfra. Altså gjennom vinduet... slik at vinduet omkranser motivet. Aner ikke om det er mulig, men det kunne vært fint tror jeg.

Skulle gjerne hatt utebilde med snø men det er ikke akkurat noe jeg tror kommer til å skje...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat