Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 15:00   #13
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg bruker aldri jobbmail til private ting. Jeg synes alle bør få seg en gmail/hotmail/live/whatever til private greier og ikke bruke jobbmail til noe annet enn jobb. Jeg merker at jeg reagerer på dem som brukerjobbadressen sin privat. Uproft, rett og slett.

Enig. Aller verst de som sender privat e-post med full jobbsignatur. Har sett mange slike tilfeller hos min mann som jobber ut mot alle typer privatpersoner - og jeg må si det er mange man ikke skulle tro var så tankeløse, som signerer med tittel og arbeissted og hvahardu.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat