Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 08:01   #36
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har rekonstruert bunad, så da kan man rampe litt og være innafor likevel. Jeg har bomullstrømper og bunadstøvler. Det hører til underskjørt av bomull, men jeg samler gilde silkestoffer nå og skal sy silkeunderskjørt med kappe på og bruke det istedet for.

Pøbelprinsessen har samme bunad som meg. Hun bruker et minst 140 år gammelt silkesjal til som er etter hennes tipptippoldemor - og så skiftet hun til svarte converse sist hun hadde den på fordi støvlene hennes var litt tette og varme.

Jeg bruker solbriller, har kjøpt en diger helsvart paraply i tilfelle regn og bruker et stort sjal til bunaden når det er kaldt.
Jeg har godkjent sølv til, men bruker et par indiske sølvøredobber med små bjeller på i ørene når jeg har på bunaden - fordi jeg synes de passer til.

Nextlife ser forøvrig kul ut med bunadsjalet sitt på hodet, jeg har sett bilde.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat